Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Τι κοινό έχει ο πλακούντας με το στόμα μας;

Από: Ζαχαρία Πηνελόπη Νέα έρευνα αποκαλύπτει μερικά ενδιαφέροντα πράγματα για τον πλακούντα! Ενώ μέχρι σήμερα πιστεύαμε ότι ο πλακούντας αποτελεί ένα αποστειρωμένο περιβάλλον, αποδεικνύεται τελικά ότι το όργανο από το οποίο τρέφεται το μωρό μας περιλαμβάνει ένα ολόκληρο μικροπεριβάλλον από βακτήρια. Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση «Science Translational Medicine», πρόκειται […]

Από: Ζαχαρία Πηνελόπη

Νέα έρευνα αποκαλύπτει μερικά ενδιαφέροντα πράγματα για τον πλακούντα!

Ενώ μέχρι σήμερα πιστεύαμε ότι ο πλακούντας αποτελεί ένα αποστειρωμένο περιβάλλον, αποδεικνύεται τελικά ότι το όργανο από το οποίο τρέφεται το μωρό μας περιλαμβάνει ένα ολόκληρο μικροπεριβάλλον από βακτήρια. Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση «Science Translational Medicine», πρόκειται για ένα μικροπεριβάλλον παρόμοιο μ’ αυτό στο στόμα μας.

Όταν οι ερευνητές εξέτασαν 320 πλακούντες, ανακάλυψαν ότι το 10% του πλακούντα μπορεί να είναι φτιαγμένο (μέχρι και) από 300 διαφορετικά είδη βακτηρίων. Αυτά τα βακτήρια προορίζονται να αποτελέσουν το μικροβίωμα του μωρού σας, δηλαδή μια συλλογή από τρισεκατομμύρια μικροοργανισμούς, που υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό και το πεπτικό σύστημα.

«Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί ένα ακόμη βήμα για την ανακάλυψη του ρόλου των βακτηρίων στην εγκυμοσύνη», εξηγεί η επικεφαλής Kjersti Aagaard, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Τμήμα Μαιευτικής και Γυναικολογίας του «Baylor College of Medicine» στις ΗΠΑ. «Καθώς θα αποκτούμε περισσότερη γνώση για το πώς αλλάζει η βιολογία του πλακούντα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, θα είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε καλύτερα και πώς τα βακτήρια συμβάλλουν στην εξέλιξή της», προσθέτει.

imommy

Sports in

Ο Ζέλσον στο πλάνο του Μεντιλίμπαρ

Ο έμπειρος εξτρέμ είναι παίκτης που μπορεί να κάνει τη διαφορά με μια κίνηση και ο Μεντιλίμπαρ ποντάρει πολλά πάνω του

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος